Wednesday, July 13, 2011

walawehhh !! malaysia vs arsenal (!)



assalamualaikum bloggers !

walaweeyyhh (!)

aku tau mesti ramai yang frust bila xda live dari padang game harinih...

well, aku pun salah sorang yang telah dikecewakan...

siyesly aku nak tengok game malaysia lawan arsenal harinih....

tapi malaysia takmo tayang kat kaca tv ku yg old skool tersebut...

so meleleh ayak liur tengok pitcha yang mr.google bagi..

and pitcha-pitcha yang fb-ians post and share-share...

ulalalalalala (sedang buat tarian sotong nih)


_______

ok nih pitcha yang saffa rompak dari fb-ians yang bernama Daya Sooyoung a.k.a bff ku yang ter"shayunk"..

beliau telah post di wall beliau...

( ops ! kantoi td cik saffa telah stalker beliau heeeeeeee )

moral from this pitcha?
tolong la sokong harimau malaya !
aaauuuuummmm...!!

saffa mula bersemangat patriotik nih (!)

walaweyyhhh !!

nih schedule game-game akan datang...

sapa yang pegi sana tuh...

sila lah buat entry and letak pitcha bebanyak..
tingin nak tengok gaya malaysia lawan geng-geng bola yang menjadi pujaan ramai nih..

adakah pemain malaysia sama macho seperti mereka?
atau
pemain malaysia extra macho dari mereka...??

heeeeee~~~



TerimaKasih SuDi BacA

2 comments:

Unknown said...

sekarang arsenal 3 malaysia 0 dah
huhu

blog owner said...

o0o0o0 yeke...
mana la aku nak tau...
mcm aku kta td.. aku tak dpt tgk an..