Tuesday, April 19, 2011

Contest Alya : aku dan alam



hye bloggers..!

tengah sibuk blog walking td, saya terjumpa contest nih.
then saya teringat, saya nih ada banyak gak photoshoot kat tempat-tempat yang cantik.
so, saya pun nak join lah.

well, nih 1st contest yang ALYA buat..
so, apa salahnya kalau kita sama-sama sokong and join contest nih..
syarat-syarat pun senang jek..

  1. jadi follower: check..!
  2. buat entry untuk contest nih: check jugak!
  3. letak banner contest: check lagi..!
  4. tajuk entry nih mesti : CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM.
  5. gamba bertemakan alam: saya kasi lebih untuk awak, cik.alya.
  6. tag lima nama orang: pun sudah..!
so, senang an?

jom jenguk ruangan ALYA nih.





gamba diatas di ambil di Taman Tasik Taiping, Perak...!
tasik bijih timah yang sangat cantik...
berdekatan dengan kampong saya jek...

(saya yang bershawl purple tuh)

telah ditangkap di Pantai Cahaya Bulan, Kelantan..!
hanya di Kelantan dan Terengganu saja yang mempunyai deruan angin dan ombak yang best..
sebab Kelantan dan Terengganu mempunyai laut lepas, bukan seperti di Pulau Pinang, Perak and sewaktu dengannya..

pppsstttt..! saya mencintai laut..!

letak tiga pictha pun dah cukup rasanya..

nama-nama yang akan ditag yek...



tadddaaa...! dah siap...!
CIK/PUAN ALYA.., SAYA DAH LULUS KAN?



TerimaKasih SuDi BacA

8 comments:

Tuan Hijau said...

nice....
msuk di blog angah nie...http://angahshark.blogspot.com/

blog owner said...

thx angah....! kami nak gi singgah la nih...

MrsLove said...

^_^..rajin nya..msuk contest

blog owner said...

tak da la rajin sgt.. tapi sebab contest nih senang, so join la...

missreyna said...

tunggu kehadiran kakak muh nie nak fight dalam contest nie...hahha..nantikanlah!!!

missreyna said...

nantikan kemunculan angahmuh menjadi sainganmuh...hahahaaa

blog owner said...

angah...
jom la fight..! tidak gentar ok.. tappi pastikan angah tag nama adik taw..

Unknown said...

kakyong singgah sini...

gud luck utk contest ni... ;)

n3 terbaru kakyong.com
Asmara versi Flybait
Nak sikit tempias glamer dari Mazidul Akmal
Kenali sahabat ibu : Yatie Chomeyl