Friday, March 4, 2011

eh aku ada dimana-mana

tengah busan2. aku pun try google image nama aku kat google lah. nak tau apa yang keluar?

typingg....
"saffanizam"
click image...
thennnnnnn.....

jeng jeng jeng....!!

nih semua picture2 aku.. wahhhh..!!


aku dengan bibin my love..!



saffa and hazim
(trouble maker)



gamba raya family aku yang tercinta..!
love this picture so much and very2 much lah..!



may ming....!!
(my 1st cat at kelate)
she's too gorgeous to me..



my dearesttt....!
from left: nina, suzy and didy.



my love... (bibin)



my dearest lagi..
didy and coain.



eh eh...
my beloved and my temok tercinta lahhhh..!


1st date wif my temok kot..



precious moment lah..!




dan mereka2 nih pun naik jugak..
these people are connected to me..
suprising..!!
@_@



from khadijasakaria@blogspot.com.
tapi timbul jugak bila saffanizam image di-google-kan..
menarik..
nak tanya didy, ape nih?
elmo momomomo?


yaaarrrkkkk...!!
yang nih pun naik gak?
stand for suka tido and etc etc etc..wahhhh!!

p/s: caya tak? kalau tak caya, cubalah sendiri..



TerimaKasih SuDi BacA

No comments: