Wednesday, March 23, 2011

checking the weather again?

today's weather in cik.saffa's.heart...

sekarang aku busan... hati sakit.. tapi aku diamkan jek.. aku taw orang sekeliling perasan perubahan kami..

so tengah aku duk bengong.. kepala macam nak masok ayor jek.. aku gi baca blog angah aku yang tersayang... boleh kalau nak follow dia.. aku tau dia msti suka..

dia bercerita tentang abang ngah aku yang dia sayang.
aku lak terasa macam nak story jugak.
ingat tak entry aku yang bertajuk aku mengarut...

aku nak share sumting.. sejak akhir2 nih hubungan kami bukanlah macam dalam entry diatas lagi. tiap2 minggu mesti bergaduh. aku yang ada migrain nih, sampai ke klinik ambik ubat sebab kepala aku bengkak sebelah. tiap2 malam, aku menangis sorang2 atas katil layan sakit yang sementara nih.

well, bukan niat nak story benda sedey kat sini. aku sihat lagi. masih boleh ketawa, merenung, menyanyi, or berjoget pun masih mampu. sebab migrain nih kan sakit yang biasa bagi sesetengah orang. tapi bila sakit tu mai, rasa macam nak hempuk kepala kat dinding. dasat kan?

ok stop telling about my migrain..

sebenarnya... aku nak dia taw yang aku:

aku tak suka bergaduh dengan dia. aku memang lah garang, kadang2 aku suka marah2 dia. tapi aku pun tak suka marah2 macam tuh. aku marah2 dia bukan berniat nak sakitkan hati dia pun.

kadang2 aku rasa, dia bukan hazim ahmad yang aku kenal dulo2. mungkin aku bersama dengan dia. tapi aku tak dapat rasa diri dia yang dulo2. aku pandang jasad dia sebagai orang yang aku pernah sanjung, tapi aku tak dapat nak mencintai dia lebih daripada tu. yang aku boleh cinta cuma jasad. bukan hati, budi bahasa or keperibadian dia lagi.

entahlah..~~
the more i try to make this thing more easy, the more complicated it be...

so weather for this week will be:

raining heavily in my tiny little heart...

TerimaKasih SuDi BacA

No comments: