Sunday, September 25, 2011

kurang ajaQ ang... !!



assalamualaikum !
nih cik saffa nak habaQ pi kat ampa nih !
siyesly cik saffa marah sgt !
tersgt la marah !

ada la makluk Allah tuh..
sungguh kurang ajaQQQQQQ bak ang !

ceritanya bermula pada tengah hari yang kecoh...
( aiyakkk ! ayat karangan ! )

oke cukup drama !
the truth story !

tengah kak ekin sedap-sedap sapu jem buah atas roti...
tetibaaaaa


PAP ! ada sekor lipas terbang and singgah betol-betol atas roti tu..

eeeeeee yarrrkkk !!
geli shiak !
littlegirlemoticonlittlegirlemoticonlittlegirlemoticon

nasib baik kak ekin tak lipat lagi roti tu...

kalau tak...
makan roti inti lipas la gamaknya..


boleh la pulak..
lipas nih dengan selambanya makan jem buah atas roti tuh
langsung tak takut kat kami yang duk keliling dia
macam kami duk bela dia lak
sumpah geli !


cik saffa rasa lipas nih adalah dari spesis yang bermutasi kot
sebab lipas nih tak takut langsung dengan kami
seolah-olah kami nih tak wujud
siyes geram !
korang rasa sebab pa lak?
kenapa ek lipas nih sangat-sangat bermuka tembok !??
tak tau malu !
kuang ajaQ !!

 nota kaki : sowie lah kalau entry kali nih agak kotor ckit..

oke sekian ~~~
the end ~~




TerimaKasih SuDi BacA

2 comments:

CintaKhadijah said...

wah~~ rugi xde ditempat kejadian..
memang kuang adab betolla..semua tempat die nk parking.haishh...

the choco_lady said...

mmg rugi lah !
siyes rugi !
kalau tak caya tnya kak ekin !