Thursday, August 4, 2011

4 Ramadhan : he's my little pumpkin !


masa nih bibin sebesar tapak tangan je

muka annoyed yang dia selalu buat
nyampah doe !

baru nak masuk 3 bulan masa nih

muka kena marah
sebab jalan sehari suntuk tak reti-reti nak balik

kali terakhir jaga dua beradik nih
nilah kali terakhir kami terkangkang tido petang sama-sama

bibin demam
tido nak berselimut

aksi bibin dengan kotak
dari kecik lagi, bibin tersangat la obses dengan kotak

stail tido yang ala-ala human being
bibin ! tak sakit tengkuk ke?

bibin ! buat pa dalam bakul tuh?
bibin : sibuk la dia nih..

bibin : jangan main lappy tuh.. bibin nak manja-manja
grrr grrr grrr...

si capang !

bibin : bin nak tido sini.. tak nak kasi ibu main lappy
saffa : =.="

bibin : uish ! bola paper ! terjah !!
bibin obses dengan newspaper !

bibin demam
nak duduk dengan ibu
sooonookk

**masa nih permulaan dia sakit
bulan 2 dulo, dia penah sakit teruk
tapi dah sembuh..
tak sangka dia mati sebab buah pinggang malfunction

eh jangan main webcam sorang-sorang lah..
bibin nak jugak !

dah nak masuk 4 bulan masa ni..
mata dia shinning kan?
bolat kan?


TOD : 1430 , 4 August 2011 = 4 Ramadhan
Punca kematian : Buah Pinggang Malfunction
Be With Hazim and Me : From Oct 2010 until Aug 2011

He's Best Features :
  • big, pretty and shinning eye **I will never and ever find another cat that have such a wonderful eye like Bibin
  • PerFect yeLLow in coLor
  • extremely inTelligent !
  • 100% adorabLe BehaviouR
  • siLent
  • gila KAmera
me : bibin kamera ! then bibin will make his best annoying face ^___^
  • always makes me smile
  • tahu macamana nak ambil hati orang
**saffa marah tahap dewa.. tapi dia boleh manja-manja pastuh buat muka paling comel.. nak marah tak jadi
  • he knows his name is bibin !
**me shouting : bibin balik !! I can see he is running to me..
  • he is everybody favorite !
life is about the risk that we gonna to take...
life is about how u give and take to the people u love..

tengs 4 the memory u had give it to me..
tengs bibin bcoz u have changed me to be more responsible person..

TerimaKasih SuDi BacA

4 comments:

SuzaDin said...

comel nyer lh dia ,,, sbr yer awk ,, kucing lh peneman sejati kn awk ...

Amer Strive said...

CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WARGH!!!

hanna illy said...

mama kate hgn snap pic meow..nnti dye mninggal :(((

the choco_lady said...

@hanna lily : ajal maut di tgn Allah...amik gmb utk dikenang msa dia dah tak da nnt...

@suza din : dah oke dah nih... rindu je la...

and memang tak dinafikan bibin memang comel !