Monday, July 4, 2011

entry petang.. aku menyengal =.="



selamat petang bloggerz !

masa saffa klik "new post"..
memang berniat nak tulis entry..
tapi termenung jap tengok ruang tulis entry...

to be sincere...

saffa terkilan dengan sikap sumbodi=mr.anonymous ..
saffa dah boleh terima mr.anonymous nih sebagai kawan..
skrg saffa dah dapat terima dia sebagai kawan..

kalau ikut hati yg sakit nih..
tak mungkin saffa terima mr.anonymous nih sebagai kawan..
tapi sebab kecian tengok dia yang tak da kawan..
macam mati punca, saffa terima dia sebagai kawan..

tapi mr.anonymous nih memang dasar manusia yang tak reti diuntung..
tak sedar betapa beruntungnya diri dia..
or jenis yang tak reti nak hargai pengorbanan orang..
tapi hanya tahu meminta jek..
bak kata pepatah " aku bagi kau betis, kau nak peha"

to mr.anonymous :

aku tau ko baca setiap entry aku sejak akhir-akhir..
memang aku tersenyum masa ko cakap ko dah tau link baru ke blog aku nih..
tapi ko tak da hak nak komen ikut suka ko lagik..
sila berpijak di bumi yang nyata.. sedar diri..
layak kah ko nak bersama dengan aku lagi kalau hati aku, ko dah cincang hancur
[berhiperbola sekejap]

aku tak tahu apa nama fb baru ko..
tapi setiap apa yang aku dan mr.musang post kat fb tak da kena ngena dengan ko..
kalau ko sakit hati, like i care..
aku tak suruh ko stalker aku then sakit hati bagai..

FYI, aku dah block ko pun..
sbb aku taknak sakitkan hati ko lg..
sbb ko kata aku nih tak reti nak jaga hati ko, curang sgala bgai..
[ok saffa dah start emo lagik]

ada aku suruh ko buat fb baru then stalker aku kah?
takda k..
tu kehendak ko sendiri...
or ada aku suh ko gi bodek-bodek kawan-kawan ko just nak tau link baru blog aku kah?
tak da k..
ko yang menggedik..
kalau ko sakit hati..
ko tanggung la sorang.. sakit yang ko cari sendiri...
bak kata mr.musang "sendiri buat, sendiri tanggung akibatnya lah"

notes :

INI BLOG AKU !! SUKA HATI AKU LAH NAK POST APA TENTANG APA PUN.. KALAU KORANG TAK SUKA.. SILA MAIN JAUH-JAUH..

TerimaKasih SuDi BacA

No comments: