Saturday, December 11, 2010

hadiah utk diri sndiri..


bgun pagi2..
aku try on9...
peh...! ramai org dah sibuk sai result..
aku wat relak dlu...
dlm hati hnya Allah yg taw..
se mcm nak pitam..

mase keje dlm pkul 5 lebih kot..
aku try on9 yahoomail kat hp...
(nak habaQ byk kdt nih)
tu dia...ada email sai result aku...
and dgn tak sngaja nya...
aku tersengeh2 depan customer yg blagak macho tuh..
dia kta aku syok sndiri..
dlm hati aku bukan main menyumpah dia ag..
sibuk ar mamat nih...
blh blagak macho lak..
mcm ang macho sgt..
nasib baik ang pun org perak gak.
kalau tak, mau aku maki hamun ang...

nak di pendekkan cerita..
sebenarnya aku sengaja memanjangkan cerita...

result aku ok lagi....!!
naik secara mendadak...
yg aku tak sangka dpt A, jd A-..
yg aku sangka akan repeat, jadi B+...
yg aku sgka dpt B, jd C???....
tp aku berpuas hati sbb utk paper sem nih,
aku byk blaja sorg2.
so, bermkna aku nih mmg jenis genius lah sbb blaja sorg2 pun result gempak...
heheheheheheheh...~

disebabkan sem dua aku jatuh dgn teruk...
skrg aku cuba nak bangkit balik...
bak kata mama aku...
"pelan2 kayuh..."
hadiah utk diri sndiri perlu dibeli...
tak nak pndpt ke?..
ape yg ptut aku bli utk diri aku sndri..

p/s: btoi2 tak sgka aku mampu naik balik...

TerimaKasih SuDi BacA

No comments: