Wednesday, December 15, 2010

don't speak..!!!


mcm ade satu lagu yg aku dgr masa aku gi jejln ngn AQieL...
"patah hilang tumbuh berganti, ku harap engkau mengerti.."

mcm lagu yg aku letak kat blog nih...
"ku takkan cuba berhenti langkah ku mencari cinta.."

or mcm lagu rihanna...
"i'm not stupiQ in love..."

"ku lihat semua gembira bila mengenali erti cinta..."

and sumer org kan suka lagu my girl...
"walaupun insan biasa, aku tetap mengimpikan percintaan yang sebegini.."

penah dgr lagu dido x?...
she's sing...
"ur picture on my desktop and it's not so bad...
i wanna thank you...
for giving the best day of my life..."

atau bila rihanna feat eminem..
"i can't tell you what it really is,
i can tell you how it feels like.."
or
"maybe that's happen when the tornado meets with the volcano..."

mcm hannah montana nyanyi...
"7 things i hate about you.."

mungkin jugak aku bermunasabah bila terdgr jejaka pujaan aku nyanyi...
"enough is enough...
and i'm so sick of love song...
so sad and slow..."
neyo- so sick..

"so both of us are mad for nothing...
fighting for nothing..."
neyo-mad...

atau bila si kembar yg cute nih meluahkan perasaan..
"do noe who my real frenz are...
i put my faith in you...
and that stupiQ things to do..."
"tell me what do you do when its all fall apart..."

p/s: aku saja nak semakkan blog aku... smbil2 dgr lagu...

save the last song to me okeih?...

the song that i really2 love...
"don't speak...
i noe just what you seeing...
so plz stop explaining...
don't tell me bcoz its hurt...

don't speak...
i noe what you're thinking...
and i don't need you're reasons...
don't tell me bcoz it hurts...

you gonna stop pretending who we are...

i noe you're good...
i noe you're really good..."


TerimaKasih SuDi BacA

No comments: