Friday, September 3, 2010

blik raya...??

6.30 ptg - berbuka wit hazim ahmad. lately nih, kami rajin spend time together-gether. love him so much.

8.45 mlm - bertolak gi tesco. hmpir excident. naz bukanlah pemndu yg berhemah. tp cekap gak. sbb kalu aku dah mula panik dah. tp dia blh rilek ag kot. bersyukur sgt bila selamat smpai kat tesco smlm. ingtkan aku dah tak sempat nak kejo bas.

9.30+++ mlm - betolak dari kb ke kulim. hny jasad je yg blik kulim. tp hati aku ade kat kb. kat sumbodi yg aku pggil hazim. spnjg dlm bas, aku dgn coain sembang smpai tak sedo diri. aku se 1 bas leh dgr ape yg kmi smbang. hahahahaha! mmg kecoh la... tp mcmner sklipun, kami tetap bestfren. aku syg dia. dia syg aku. tak perlu org lain nak kecoh2. aku mcm biasa. naik bas msti mabuk. huuuuuu~ sedey btoi laaaa...

3.38 pg - smpai kulim dgn selamatnyer. col abah, abah kta abah tetido. ok, aku tggu abah. adala dlm sejam. busan tgu. col hazim lak tak dpt. tido mti bena nyer.

5.00++ pg - smpai umh...lalalalala~ sonok sgt...tp byk gak la perubahan dlm umah nih.. mama aku revunajate umah ag. adoi..~ aku nih dah la tak suka pd perubahan. bengang gak la.. sakit hati gler. tp wat rilek dulu. posa..~ jgn duk ikut hati.. hope raya nih, will give me sumting new..

p/s : blik kmpung..bukan blik bercuti.. tp blik dgn berlambak keja nak kena wat.. arrrgghhh!

TerimaKasih SuDi BacA

No comments: