Wednesday, July 21, 2010

aku suka kehidupan skrg...



sem nih byk bnda yg baik berlaku. aku harap semua bnda baik tuh berkekalan smpai la aku abis sem. kehidupan aku skrg lebih teratur. aku tak rasa serabut sgt mcm sem2 yg lepas. rumate aku skrg best gila. cik suzy, cik didy and cik niena. mmg rock!

gi kelas tak pyh nk makeup lelama. just pki bedak tepung dan lip balm. tudung lak rilek jew. tak dala nk perbetul then dibetulkan ag. aku suka! tak taw nak kata apa. best lah! i can't find suitable words to describe them.

dulu sy serik nk makes frens anymore. i dun want banana fruits twice. tp aku rasa this is the time for me to "tebus" everythings. aku bersyukur pd Allah utk kehidupan aku yg skrg. aku dah putus asa dgn life kat kelntn nih. hmpir2 nk berhenti blja sbb hbngn aku dgn org sekeliling tak elok. org sntiasa pndg serong kat aku.

aku dan coain nak jadi bestfren yg tak blh dipisahkan ag. kami harap dgn kehidupan skrg, kami takda masalah yg lepas2 ag. susah senang, kami harung sama2. cukup la antara aku dan coain dulu dah diputar belitkan. dari bestfren trus tak kwn. skrg apa org nk kta, itu tak penting ag. yg penting coain dan aku tetap bersama. dgn kehadiran kwn2 baru yg menyerikan hidup lak, aku harap sem nih bg 1 kenangan yg indah dlm hidup aku.


hidup nih mcm roda. dulu aku sllu dgr, org sekeliling aku kta..
Allah byr cash!
yup aku sokong..
Allah mmg byr cash..
tp kalau menganiaya org yg tak bersalah..
Allah bukan je byr cash tp dia bg blsn yg lagi teruk dari byr cash..

TerimaKasih SuDi BacA

No comments: